czwartek, marca 22, 2012

To już spring break

Czas ucieka naprawdę bardzo szybko, w lutym wszyscy w szkole odliczali dni do przerwy wiosennej.
I tak o to 15 marca zakończyliśmy trzecią kwartę roku szkolnego i rozpoczeliśmy upragnioną 10 dniową przerwę wiosenną. Większość osób opuściła miasto, ja zmieniłam rodzinę, jestem ponownie u pierwszej. Odwiedził nas również Gustavo, wymieniec z Bolivii który na swojej wymianie przebywa w Fairbanks, gdzie nawet teraz jest -10 C, ale tam się cieszą bo to wiosna i dobra odskocznia od zimowego -50 C :)
Pokazaliśmy mu wspaniałą przyrodę Ketchikan, oczywiście był zachwycony, tym że mógł chodzić w bluzie na zewnątrz, oraz założyć zwykłe sportowe buty. Gustavo był z nami przez 4 dni, a następnie powrócił do swojego lodowatego Fairbanks. Po jego wyjeździe niestety nie dostałam szansy na odpoczynek wiosenny, ponieważ zostałam fotografem na czymś w stylu wyborów na młodą miss Alaski, więc całymi dniami śledziłam dziewczyny które brały udział w konkursie i robiłam masę zdjęć z ich aktywności.


o to co sprzedają w Ameryce


ostatni zimowy snowman

a poteym zdjęciu wpadliśmy do rzeki bo było mi za ciężko






Notka krótka bo nie ma dużo do pisania, niestety trudniej mi już jest pisać po polsku, kiedy myślę po angielsku i niemalże każde zdanie muszę sobie tłumaczyć zanim je napiszę.. no cóż życie wymieńca !! Nie mogę uwierzyć, że zostało mi tylko 8 tygodni szkoły, a następnie wycieczka na west coast i powrót do Polski. Tylko 3 miesiące, niesamowite jak czas szybko leci...
Pozdrawiam i do napisania !!

1 komentarz:

  1. Cześć! ile cie kosztował ten wyjazd? czy na twoje miejsce przyjechał ktoś z innego kraju na wymianę? czy kieszonkowe, które od nich dostajesz wystarcza Ci?
    Trudno jest wyjechać?

    OdpowiedzUsuń