środa, sierpnia 31, 2011

Pierwszy dzień szkoły :)

Tak jak obiecałam znalazłam chwile czasu żeby dodać post.
Dziś przeżyłam swój pierwszy dzień w Amerykańskiej Szkole! Było super!! Rozumiem wszystko co mówią zarówno nauczyciele jak i uczniowie. Wszyscy są mili i jestem sławna jako "hej to ty jesteś z Polski?" - tak było co chwilę :) Postanowiłam dzisiaj odrzucić mój jeden przedmiot jest nim AP EU History, materiał który oni przerabiają już znam i musiałam dzisiaj wyjaśniać im pojęcia bo nikt inny nie wiedział, a że jest to klasa AP (poziom college) i mają baaardzo dużo testów i prac domowych, zamieniłam to na moją upragnioną klasę czyli Photography!!!!
Na przerwie lunchowej jedna z dziewczyn powiedziała mi, że jak miała Biologię po mojej to nauczyciel wychwalał mój angielski i mówił, że jest niesamowicie szczęśliwy, że Exchange Student będzie w jego klasie. ( na Biologii będę kroiła świnie! :D ) Książki ciężkie ale zostawia się je w szafce jeśli są ci niepotrzebne i nie ma zeszytów tylko Bindery ( segregatory ).
O! jeszcze jedno nie mam problemów ze swoją szafką! Otwieram ją bez problemu! :)

Moje segregatory, zeszyt na 5 przedmiotów i plan lekcji już z fotografią
P.S. Powodzenia w szkole bo już u was 1 września, a ja następną notkę postaram się dodać po długim weekendzie. Staram się często wrzucać notki, żeby nie były zamuuulającoo długie tylko w miarę na bierząco a 10 minut co parę dni, żeby napisać najważniejsze rzeczy to wieczorami znajdę bez jakiegoś wielkiego problemu.

1 komentarz:

  1. Gurl ja nie wiem jak my sie przestawimy na Polską szkołe po tym roku :D <3

    OdpowiedzUsuń