wtorek, sierpnia 23, 2011

Szkoła i nowi znajomi.

To jeszcze nie był mój pierwszy dzień szkoły ale LOCKER DAY! Polega to na tym, że każda klasa przychodzi innego dnia po swoje szafki, ja jako, że jestem Senior, miałam dzisiaj odbieranie swojej szafki tak jak reszta rocznika. Jest to naprawdę duże wydarzenie tutaj, mają nawet pozwolenie na spanie w szkole, aby jako pierwsi ustawić się w kolejce do biurka pani która rozdaje każdemu jego plan lekcji, rozpis dzwonków, kalendarz roku szkolnego i locker combo :D Było naprawdę świetnie poznałam mnóstwo ludzi, którzy są naprawdę baaardzo mili i pomocni. Po odbiorze dokumentów poszliśmy do swoich szafek aby sprawdzić czy wszystko jest ok i tu się zaczęło otwieranie .... na szczęście John i Alexa nauczyli mnie jak otwierać szafkę za pomocą combo i oprowadzili po szkole pokazując gdzie są jakie lekcje :) Po wszystkim Alexa odwiozła mnie do domu i umówiłyśmy się na hang out w mieście ;)
Mój plan lekcji to:
American Goverment
Biology 2
Draw & Paint
AP European History
Algebra 2
Journalism
Namioty w których nocowali

Szkoła

moja szafka

nr 291 :D


John & Alexa

Dodaj napis








1 komentarz:

  1. oj super w polsce to jest nie pomyslenia ;))
    czekam na dalsze notki.

    a jak u ciebie z angielskim ?

    OdpowiedzUsuń