wtorek, sierpnia 30, 2011

Równe 2 tygodnie, a życie toczy się dalej

Dziś stuknęły mi równe dwa tygodnie pobytu na Alasce. Niby tylko dwa tygodnia ale ile się wydarzyło i zmieniło. Wczoraj byłam na wycieczce z Allen Marine w Misty Fijords, niesamowita przeżycie widziałam WIELORYBY i FOKI!!!
Jutro pierwszy dzień szkoły i miałabym wydłużone wakacje, gdyby nie czujność mojej YEO, że muszę uaktualnić jedno szczepienie. No i tak jak chcieli zrobiłam szczepienie oraz test TB (gruźlica) aby móc zapisać się do jakiejkolwiek drużyny w szkole.
Fun Fact: Jak robisz szczepienie w USA dostajesz kartkę A4 z wypisanymi danymi szczepienia, po co? na co? i dlaczego? oraz przyklejają ci plasterek po zrobieniu szczepionki. :) (ja dostałam z Toy Story hahha :P)
W ten weekend jest w Stanach długi weekend, czyli Poniedziałek 5 września jest wolny z powodu Labor Day i z tej okazji razem z host rodziną lecimy na wyspę Prince of Wales. A za tydzień orientation weekend i nie będzie mnie w domu od czwartku (8.09) do poniedziałku (12.09). Postaram się napisać coś w tym tygodniu związanego ze szkołą i pierwszymi wrażeniami.


najlepszy łosoś <3













Pozdrawiam wszystkich i dziękuję wam bardzo bardzo za śledzenie mojego bloga, właśnie stuknęło 10.000 wyświetleń, a ja dalej zastanawiam się jakim cudem. :)

P.S. a po więcej zdjęć zapraszam na:  https://picasaweb.google.com/112881552296532929520/AlaskaUSAD

3 komentarze:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaakie mega zdjecia!!!!!
    zajebiste!
    pozdrowienia ;)
    Ania Letnia

    OdpowiedzUsuń
  2. hey there and thank you for your info – I have definitely picked up anything new
    from right here. I did however expertise some technical issues using this web site, since I experienced to reload the website many times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web hosting is OK?
    Not that I am complaining, but slow loading instances times will often affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
    Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective fascinating content. Make sure you update this again soon.

    Here is my website ... dental Plans

    OdpowiedzUsuń
  3. How do you make firefox use your existing installing Flash?


    Also visit my page: mesh

    OdpowiedzUsuń