niedziela, marca 27, 2011

Alaska!!


Ile to już czasu minęło od ostatniej notki, ale przyszedł czas i na mnie, a więc......ALASKA!!! No cóż szczerze mówiąc nawet o tym stanie nie myślałam, ale jestem nastawiona pozytywnie no bo ile razy to by się jechało do takiej krainy? Rotary na Alasce organizuje pod koniec 2 tygodniowy West Coast Trip, a więc California i Nevada :D  No właśnie... oglądając obrazy na google można zobaczyć, że jest pięknie, a i jeszcze coś na Alasce mieszkają najmilsi ludzie w USA. : )
Z rozmowy telefonicznej przeprowadzonej dziś z dziewczyną, która była tam na wymianie upewniłam się, że jest to dobry wybór zwłaszcza że według niej, był to niezapomniany rok i fantastyczna przygoda.
Teraz pozostaje czekanie tylko na host rodzinę.


Do napisania :)

13 komentarzy:

  1. Pozostaje mi tylko napisać:
    A NIE MÓWIŁAM?!
    :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! bylam na wymianie w juneau, alaska przez 5 miesiecy. jesli masz jakies pytania to napisz do mnie. wejdz na mojego bloga rok-w-usa.blogspot.com . Pozdrawiam!
    Alaska jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że dodałam Cię do linek...a co do Alaski...widoki są piękne i wcale nie jest tam tak zimno...jak kraina:) Ja dzisiaj dostałam Kansas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli jesteś zadowolona z placementu to super! Tylko to się liczy :D Bedzie to na pewno niesamowita przygoda! 3maj się! Bloga oczywiście będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcilbym pojechac na alaske

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chciałbym jeżdzić po drogach lodowych tirem

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tym, którzy ją mają na wyciągnięcie ręki...dla mnie to tylko jedno z wielu marzeń, którego być może nigdy nie zrealizuje

    OdpowiedzUsuń
  8. dla odważnych: Alaska jest do 'ogarnięcia"...nawet dla bardzo niezamożnych...jesli ktoś jest zainteresowany- piszcie na amatea@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dla odważnych: Alaska jest do 'ogarnięcia"...nawet dla bardzo niezamożnych...jesli ktoś jest zainteresowany- piszcie na amatea@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ło kurwa zajebioza

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko bym dał żeby tam mieszkać
    pelno miłych ludzi.
    zdac egzamin i jesli bede imformatykiem to jade za praca i już nie wracam

    OdpowiedzUsuń
  12. o szokk:o ale ladnie...



    Zapraszam na swojego Bloga; ]
    http://frytka34.blogspot.com/2012/11/nowosc.html

    OdpowiedzUsuń